تامین آب آشامیدنی روستاهای مرانگ و زرآباد بشاگرد



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب آشامیدنی ۱۴۴ خانوار روستاهای مرانگ و زرآباد شهرستان بشاگرد از محل چاه‌های پایین دست سد جگین تامین شد.

    

به گزارش صبح ساحل، عبدالحمید حمزه‌پور روز شنبه افزود: نیاز آبی، زرآباد و مرانگ پیش از این از محل چشمه تامین می‌شد که با هدف پایداری آب مشترکان، این روستاها پس از حفر و تجهیز یک حلقه چاه در پایین دست سد جگین به آب پایدار دست یافتند.

وی با بیان اینکه چشمه تامین آب این روستاها به دلیل استمرار خشکسالی در سال‌های اخیر در حال خشک شدن بود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای رفع این مشکل، علاوه بر حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اقدام به اجرای هفت کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن و ۶ کیلومتر شبکه توزیع کرد که پس از نصب انشعابات، مردم این ۲ روستا به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل آبفای هرمزگان با قدردانی از حمایت‌های استاندار در تامین نیاز آبی اهالی این روستاها اظهار کرد: آبرسانی به مرانگ و زرآباد جزو مصوبات سفر استاندار به بشاگرد بود که با تخصیص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار، این پروژه به سرانجام رسید و جمعیتی افزون بر ۴۴۰ نفر به آب آشامیدنی پایدار دست پیدا کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها