کشف هزار و 100 کیلو گرم مواد مخدر در دو شهرستان‌ پارسیان و بندرخمیر



رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف هزارو 100 کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان‌های پارسیان و بندرخمیر خبر داد.

      
به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی و در دو عملیات موفق در مناطق غربی استان، هزارو ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ، کشف و ضبط شد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مأموران دریابانی بندرلنگه و سربازان گمنام امام زمان«عج» موفق شدند با هماهنگی رئیس حوزه قضایی پارسیان ضمن اجرای عملیاتی منسجم و ضربتی در سواحل این شهرستان، 750 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی در ادامه افزود: سوداگران مرگ قصد داشتند این محموله مواد مخدر را پس از انتقال از طریق دریا به سواحل استان هرمزگان در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با اجرای این عملیات توسط حافظان امنیت کشور در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

قهرمانی تصریح کرد: در جریان این عملیات، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر نیز توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: یک نفر از سوداگران مرگ در این رابطه دستگیر شده که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت است.

وی همچنین از کشف بیش از 350 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرخمیر خبر داد و تأکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ و مخلین نظم و امنیت عمومی در اولویت دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد و در مسیر مقابله با آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها