خسارت سیلاب به زیرساخت‌های برق و کشاورزی حاجی‌آباد



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سیلاب در شمال استان به‌ویژه در مناطقی از حاجی‌آباد، فین و قطب‌آباد به زیرساخت‌های برق و کشاورزی خسارت زده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن‌زاده روز جمعه با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی از چند روز گذشته در استان، اظهار کرد: در ۲ روز گذشته براساس فعالیت سامانه‌ بارشی در استان هرمزگان شاهد بارش‌هایی بودیم که خساراتی را نیز به همراه داشته است.

وی بیان کرد: در شمال استان هرمزگان به‌ویژه در مناطقی از شهرستان حاجی‌آباد، مناطق فین و قطب‌آباد شاهد وقوع سیلاب بودیم که منطقه منجر به قطع ۳۰ تیر برق و آسیب به گلخانه‌ها شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان‌کرد: در منطقه فین نیز از شب گذشته شاهد خساراتی به شبکه برق بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته برق بیشتر مناطق وصل و سایر روستاهای بدون برق نیز مشکل تا ساعات آینده مرتفع خواهد شد

حسن‌زاده همچنین از انسداد مسیرهای روستایی در منطقه فین خبر داد و گفت: در منطقه دشت کوران شاهد طغیان رودخانه کُر بودیم که امدادرسانی به روستاهای آن سوی رودخانه را دچار اختلال کرده و درحال حاضر باتوجه به فروکش کردن سیلاب رودخانه، یگان‌های امدادی و تعمیراتی شبکه برق به این دشت شده‌اند.

وی تاکید کرد: به دلیل گرمای بالا در منطقه، تمامی تلاش‌ها برای اتصال سریع‌تر برق و شبکه آب در جریان است و امیدواریم تا غروب امروز بتوانیم برق بیشتر این مناطق را برقرار کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها