رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در توکهور و هشتبندی



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی خالصه دولتی در توکهور و هشتبندی خبر داد.
   

     
به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با هدف حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال به دستور رئیس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی، ۱۰ هزار و ۱۴۵ مترمربع از اراضی خالصه دولتی در این منطقه رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای امیر آباد قرار داشته است، خاطرنشان کرد: این زمین‌ها پس از استعلام از مراجع ذی صلاح و عدم احراز مالکیت متصرفین با دستور قضایی و توسط یگان حفاظت بنیاد مسکن شهرستان میناب آزادسازی و به بیت المال اعاده شده است.

قهرمانی گفت: با حضور رئیس حوزه قضایی توکهور و هشتبندی در محل مورد نظر، در خصوص تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و اعاده این زمین‌ها به دولت تدابیر لازم اتخاد شد و اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد آن‌ها صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید به صورت جدی و با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و دولتی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام دستگاه‌های دولتی به مواردی نظیر تثبیت مالکیت‌ها، طرح به موقع دعاوی، ارائه دفاعیات مستدل و مستندسازی از دلایل و موارد ادعایی به منظور تسریع در برخورد قانونی با متجاوزان و افراد سودجو راهگشا خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها