مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خبر داد:

افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به تهران



مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: پروازهای برنامه‌ای فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس - تهران با پیگیری‌های و اطلاع‌رسانی انجام شده درخصوص ضرورت انجام این اقدام، افزایش یافت.

به گزارش صبح ساحل، «جمشید دلفاردی»، مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان روز دوشنبه ضمن قدردانی از اطلاع رسانی خبرگزاری جمهوری اسلامی بابت کمک به کاسته شدن از دغدغه مردم برای سفر به مناطق مختلف کشور و از جمله پایتخت، گفت: شرکت هواپیمایی «اروان» برای نخستین بار پروازهای مسیر تهران - بندرعباس خود را به برنامه پروازی فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ اضافه کرد.

وی ادامه داد: این پروازها به صورت منظم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که در کاهش مشکلات مردم تاثیر خوبی دارد و این عملیات پروازی نیز از امروز ششم شهریورماه آغاز شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان اضافه کرد: چهار سورتی پرواز توسط این شرکت هواپیمایی در برنامه هفتگی قرار گرفت و در صورت استقبال مسافران افزایش پیدا می‌کند.

دلفاردی ادامه داد: البته تقاضای پروازی بیشتری به نقاط مختلف کشور وجود دارد و تلاش می‌شود این تقاضا با افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس پاسخ داده شود.

وی افزود:‌ اداره‌کل فروردگاه‌های هرمزگان درصدد افزوده شدن تعداد پروازهای مسیرهای مشهد و تبریز است که امید می‌رود بتوان آن را نیز با همکاری شرکت‌های هواپیمایی محقق کرد.

دلفاردی بیان کرد: ۲۱۰ تا ۲۵۰ پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس انجام می‌شود که نیمی از آن‌ها به تهران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها