با حکم سرپرست هئیت دوومیدانی استان

کوروش زمانی سرپرست هئیت دوومیدانی رودان شد



در جلسه ای که در اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان باحضور دهباشی ریئس اداره ورزش وجوانان رودان ، منصور پزشک سرپرست هئیت دوومیدانی استان، رمون زاده ریئس شورای اسلامی شهر رودان وجمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این شهرستان برگزار شد، کوروش زمانی به عنوان سرپرست هئیت دو و میدانی  رودان معرفی شد. 

       

به گزارش صبح ساحل،  ریئس اداره ورزش و جوانان  شهرستان رودان گفت : اگر به طور مطلوب تمرکز خودمان را  بر دوومیدانی متمرکز کنیم این رشته می تواند زمینه  کشف استعدادها در این شهرستان شود.
دهباشی بیان داشت: دوومیدانی رودان افتخارات زیادی درگذشته وحال کسب کرده و پیشکسوتان بسیار خوبی دارد و با افتتاح پیست تارتان کمک بزرگی به دوومیدانی این شهرستان خواهد کرد.
منصور پزشک، سرپرست هئیت دوومیدانی هرمزگان  اظهار داشت: رودان مهد دوومیدانی استان است و پیشینه درخشان در استان و کشور دارد که نمونه اش خورشیدی است که هنوز رکورد ۱۱۰متر بامانع ایشان در آموزشگاه های کشور جابه جا نشده است.
وی با اشاره به موقعیت رودان به عنوان یکی از شهرهای شاخص استان در این رشته گفت: دو و میدانی یکی از رشته‌های پرظرفیت و پر مدال است و این خطه با داشتن ورزشکاران خوب، شانس زیادی برای افتخارآفرینی برای استان و کشور دارد.
کوروش زمانی سرپرست هئیت دوومیدانی رودان ، گفت: در گام نخست، کشف استعدادهای جدید و حمایت از قهرمانان حال حاضر را در دستور کار قرار داده‌ایم و در ادامه نیز سعی داریم با برنامه ریزی مطلوب و سرمایه‌های انسانی استان در جهت توسعه این رشته گام‌های مؤثری برداریم. همچنین دوومیدانی بانوان ر اکه کمتر به آن توجه شده سروسامان بخشیم.
وی با بیان این که دوومیدانی در رودان همیشه جز  رشته‌ای سرآمد و افتخارآفرین استان بوده گفت: امید است با برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی شهرستان  بتوانیم برنامه های خوبی به اجرا درآوریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها