افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه شهری در شهرک پیامبر اعظم (ص)



همزمان با میلاد سالروز میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) ، دو پروژه ورزشی و تفریحی در شهرک پیامبر اعظم (ص) افتتاح و کلنگ زنی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، همزمان با هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آیین کلنگ زنی بوستان فاز 2 شهرک پیامبر اعظم (ص) و افتتاح و بهره برداری از زمین ورزشی شهید گمنام شامگاه سه شنبه یازدهم مهرماه با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، حمزه عمرانی مدیر شهرداری منطقه 4، سرهنگ حیدری فرمانده راهنمایی و رانندگی و سایر مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد.
 
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن خوش آمد گویی و تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به مسئولین و شهروندان حاضر، اظهار کرد: مجموعه زمین ورزشی شهید گمنام با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع، شامل زمین والیبال ، بسکتبال ، زمین چمن مصنوعی فوتبال و فضای پیاده روی با مساحت 1600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر  3700000000 تومان با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) می باشد.
 
وی در خصوص آیین کلنگ زنی بوستان فاز 2 شهرک پیامبر اعظم (ص) افزود: این مجموعه با زیر بنای 2/1 هکتار در راستای خدمت رسانی و گسترش فضای سبز منطقه در دستور کار قرار دارد و امید است با تلاش بی وقفه نیروهای خدوم شهرداری در دهه فجر به بهره برداری برسد.
 
وی ادامه داد: این مجموعه شامل مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز و فضای بازی کودکان، پارک بادی، فواره و آبنمای کف خشک، فضای تجاری و کافه و سایر استانداردهای لازم برای یک پارک محله ای خواهد بود.
 
وی با اشاره به مراسم پیش رو برای افتتاح پارک ساوانا در روز یکشنبه شانزدهم مهرماه همزمان با روز کودک، افزود: با تلاش و کوشش پرسنل شهرداری و بر اساس هماهنگی های انجام شده مقرر گشت تا پایان سال جاری با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی هر هفته یک پروژه افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ زنی شود.
 
نوبانی ضمن تاکید بر جمعیت حدود 30 هزار نفری ساکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) بیان داشت: حفظ زیبایی و فضای سبز منطقه و امکانات ایجاد شده در گرو مشارکت شهروندان و ساکنان شهرک خواهد بود و امید است با مشارکت مردم بتوان گام های بیشتری در جهت رفاه حال ساکنان شهرک برداشته شود. وی با اشاره به پروژه هایی که در سال گذشته و سال جاری در این شهرک انجام شده ادامه داد: پروژه های دیگری برای سال آینده در دستور کار قرار دارد که چنانچه شهروندان همکاری و مشارکت بیشتری در حفظ و نگهداری و استفاده از این امکانات فراهم شده داشته باشند این امور میسرتر خواهد بود. وی در پایان سخنان خود از زحمات همه دست اندرکاران و مسئولینی که در فراهم نمودن امکان سکونت و زیر ساخت های مورد نیاز شهروندان این منطقه همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.
 
یعقوب دبیری نژاد، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، در سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از مدیر فعلی و اسبق شهرداری منطقه 4 و سایر مسئولینی که در افتتاح این پروژه همکاری داشته اند، گفت: چند ماه گذشته برای کلنگ زنی زمین ورزشی حاضر در مراسم حضور داشتیم و امیدواریم به همین سرعت در آینده نزدیک شاهد افتتاح دومین آبنمای کف خشک موزیکال شهر بندرعباس در بوستان فاز 2 شهرک پیامبر اعظم باشیم. وی نیز در ادامه سخنان خود از شهروندان خواست تا با حفظ و نگهداری و استفاده مناسب از این امکانات انرژی بخش و مشوق مسئولان شهرداری برای ساخت و سازهای بیشتر و فراهم نمودن امکانات بیشتر برای ساکنان منطقه باشند.
 
گفتنی است مراسم افتتاحیه با برگزاری برنامه های شاد و متنوع در راستای میلاد رسول اکرم (ص) ساعاتی ادامه داشت و در پایان مراسم با اهدای لوح از مدیر شهرداری منطقه 4 و سایر مسئولان ذیربط تشکر و قدردانی شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها