ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۵۰ کیلوگرم موادمخدر در حاجی‌آباد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچیان و سوداگران مرگ در انتقال ۵۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان حاجی‌آباد ناکام ماندند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: درپی همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز مبنی بر انتقال موادمخدر توسط باند قاچاقچیان در حوزه حاجی‌آباد هرمزگان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل اکیپی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان حاجی آباد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل واقع در محور روستای طاشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد اعزام شدند، پس از گشت زنی‌های هدفمند در محور و حوزه استحفاظی خود، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با چراغ خاموش از داخل روستای طاشکوئیه به سمت روستای چاه باغ در حال حرکت را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شده و چون عرصه را برخود تنگ می‌بیند با رها کردن موادمخدر از محل متواری می‌شود.

سردار جاویدان یادآورشد: ماموران در مسیرهای خاکی انتهای حوزه استحفاظی حاجی آباد بعد از روستای چاه باغ در بازرسی دقیق از مسیرهای خاکی و محل در یک گودال موفق به کشف ۵۰۰ کیلو و ۵۰ گرم تریاک شدند.

وی گفت: تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد و باتوجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در سراسر هرمزگان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها