با حضور سرزده مدیرکل ورزش وجوانان

پروژه‌های ورزشی و در دست اجرایی بندر خمیر مورد بازدید قرار گرفت



مدیرکل ورزش و جوانان از پروژه های عمرانی شهرستان  بندرخمیر ، پروژه‌ چمن مصنوعی روستای انگوران، چمن طبیعی زمین فوتبال روستای کشار بالا و مجموعه ورزشی کشار چمردان بازدید به عمل آورد‌.

    
به گزارش صبح ساحل، خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در شهرستان بندرخمیر  به صورت سرزده از پروژه‌ها و اماکن ورزشی این شهرستان به ویژه پروژه‌های ورزشی در حال احداث بازدید نمود.
مظفر مهری خادمی نسب با حضور در محل احداث پروژه‌ چمن طبیعی زمین فوتبال روستای کشار بالا از سیستم آبیاری و منبع تامین آب این پروژه بازدید و دستور شروع کاشت چمن در زمین فوتبال مذکور را صادر کرد.
در ادامه بازدید های ، مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه از پروژه‌های در دست احداث شهرستان بندر خمیر، از پروژه‌ چمن مصنوعی فوتسال روستای انگوران بازدید به عمل آمد. در این بازدید که پیمانکار زیرسازی این پروژه نیز حضور داشت مدیر کل ورزش  وجوانان استان با تماس با  پیمانکار چمن مصنوعی خواستار تسریع در نصب این چمن مصنوعی شد.
خادمی نسب  به همراه یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  بندر خمیر و همچنین  مهدی مسیحی مدیر دفتر فنی اداره کل و ناظر پروژه های شهرستان بندرخمیر  با حضور سرزده در مجموعه ورزشی کشار چمردان از پروژه‌های نیمه تمام و چمن مصنوعی این روستا بازدید کرد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در  آخرین بازدید خود از پروژه های عمرانی شهرستان بندر خمیر با حضور در شهر بندرپل ضمن دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی، از مجموعه ورزشی این شهر بازدید نمود.
پروژه احداث سکوی تماشاگر ورزشگاه بندرپل با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی آغاز شده است.
در این بازدید که پیمانکار و مسئولین دفتر فنی نیز حضور داشتند آغاز احداث عملیات اجرایی پروژه سکوی تماشاگر ورزشگاه بندرپل اعلام و مقرر شد که پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها