آگهی مزایده آگهی مزایده اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان حاجی آباد



آگهی مزایده اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان حاجی آباد بموجب پرونده کلاسه 140112920004090362 صادره از شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان فسا ، یک دستگاه خودرو سواری پراید متعلق به محکوم علیه علی بابارحیمی ششده فرزند اسمعیل تیپ جی تی ایکس ای مدل 1382 تعداد سیلندر 4 رنگ سفید ظرفیت 4 تعداد چرخ4 نوع سوخت بنزین تعداد محمر 4شماره شاسی 1236 با وضعیت خودرو اتاق و بدنه پوسیدگی دارد گیربکس در حد مدل شیشه ها سالم دیفرانسیل در حد مدل صندلی و جلو داشبرد نیاز به بازسازی لاستیک ها آج 25 چراغ دارد و آینه و برف پاک کن نیاز به بازسازی و در خصوص بدنه خودرو از جمله دربها و گلگیرها نیاز به بازسازی یا تعویض دارد و حدود دو ماه بیشتر در پارکینگ واقع در جنب پلیس راه متوقف می باشد و فاقد بیمه نیز می باشد . که به مبلغ 000 / 000 / 650 ریال معادل شصت و پنج میلیون تومان برآورد و کارشناسی گردیده است. که خودرو مذکور با شرایط ذیل از طریق مزایده کتبی د راجرای احکام حقوقی شهرستان حاجی آباد با قیمت مذکور شروع و به فروش می رسد.
1-حداکثر مهلت پرداخت بهاء یک ماه است. 
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3- پیشنهاد دهندگان باید قبلا ده  درصد بهاء ارزیابی را به حساب سپرده دادگستری تودیع و قبض سپرده را ضمیمه پیشنهاد نماید 
4-پیشنهاد دهنده باید در پاکت مهر و لاک شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده روی پاکت تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ 13/08/1402 به اجرای احکام  دادگستری تسلیم شود. (ضمنا شرکت کنندگان به صورت فی المجلس نیز می توانند در مزایده شرکت نمایند)
5-با پیشنهاد مشروط و مبهم و فاقد سپرده بر خلاف شرایط آگهی  و همچنین پیشنهاداتی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد . 
6- اجرای احکام در قبال  پیشنهادات مختار است.
7 -پیشنهاد در ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 14/8/1402 قرائت خواهد شد حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مزایده بلامانع و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد می نماید.
8-در صورتیکه برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بها خودداری نماید و  کسر احتمالی
 قیمت وخسارت  از تجدیدنظر مزایده حاصل شود بدوا از سپرده او استیفا  شودو سپرده تا تعیین قیمت خسارت وارده مسترد نخواهد شد و متعاقبا شرکت در مزایده برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به اجرای احکام دادگستری حاجی آباد مراجعه 
نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها