هشدار سازمان بازرسی نسبت به تأخیر مداوم پروازها؛

۱۰ شرکت هواپیمایی با بیشترین تاخیر پرواز در شهریورماه اعلام شدند



معاون تولیدی سازمان بازرسی با هشدار نسبت به تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و از اعلام اسامی ۱۰ شرکتی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد اسدیان»، معاون تولیدی سازمان بازرسی گفت: شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.

وی اظهار داشت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پروازها دارد و در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده شده است.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با بیان اینکه متأسفانه برخی پروازها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها