مزایده سراسری املاک تملیکی و مازاد برنیاز بانک سپه استان هرمزگان (نوبت دوم)



بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود واقع در استان هرمزگان به شرح جداول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره¬گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir به صورت الکترونیکی به فروش برساند.
* تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد: ساعت 08:00 صبح روز چهارشنبه به تاریخ 10/08/1402.
* آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: ساعت 14 روز شنبه به تاریخ 20/08/1402.
* آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت 14 روزچهارشنبه به تاریخ 01/09/1402.
* تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادی: ساعت 8 روز دوشنبه به تاریخ 06/09/1402.
* تاریخ بازدید: از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه به تاریخ 10/08/1402 لغایت ساعت 13 روز سه شنبه به  تاریخ 30/08/1402  (بازدید همه روزه به جز پنجشنبه ها و ایام تعطیل مقدور می باشد).
نحوه فروش: نقد 
توضیحات و شرایط:
1.متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می توانند هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
2.شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت "ستاد" می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
3. علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت نام سامانه ستاد به شماره تلفن 1456 تماس و یا به آدرس اینترنتی www. setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها