سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان برگزار می شود



سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان برگزار می‌شود و نامزدهای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان می‌توانند از 25 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد با مراجعه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان واقع در مجتمع سیداحمدخمینی دفترانجمن هنرهای نمایشی استان با ارائه مدارک و مستندات لازم، نسبت به نامزدی اعلام آمادگی کنند.

به گزارش صبح ساحل، با توجه به تغییر اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران، گستره بیشتری از هنرمندان شهرستان‌های استان هرمزگان می‌توانند در این دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان شرکت کنند.


شرایط تخصصی که برای رای‌دهندگان در نظر گرفته شده شامل دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط با حوزه نمایش، اجرای مستمر تئاتر، عضویت در گروه‌های نمایشی به عنوان هسته مرکزی یا افرادی که به عنوان کارگردان و بازیگر طی ۲۰ سال گذشته حداقل ۱۰ نمایش روی صحنه برده باشند، نمایشنامه‌نویسانی که ۵ اثر از آنها منتشر شده و پژوهشگرانی که سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی- پژوهشی و علمی -ترویجی از آنها در حوزه نمایش طی ۱۰سال گذشته چاپ شده باشد، است.


هنرمندان استان هرمزگان برای عضویت در انجمن هنرهای نمایشی و انتخاب هیات مدیره جدید می‌توانند از 25 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد مدارک خود را به انجمن هنرهای نمایشی استان شهرستان‌های استان ارائه کنند.


لازم به ذکر است که شرایط نامزدهای هیات مدیره و بازرسی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران داشتن تابعیت جمهوری اسلامی، نداشتن سوءپیشینه کیفری و برخورداری از حسن شهرت،معافیت دائم برای آقایان و دارا بودن ۲۷ سال سن است. ضمن اینکه نامزدهای هیات مدیره و بازرسی انجمن هنرهای نمایشی استانهرمزگان باید یکی از شرایط ویژه که شامل محجور نبودن و عدم برشکستکی به تقلب و تقصیر، صلاحیت علمی و تخصصی یا برخورداری از تجربه کافی نسبت به فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کاشناسی یا معادل آن را دارا باشند.


گفتنی است، سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان نیمه دوم خردادماه در پلاتوآفتاب برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها