در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال کشور

فولاد هرمزگان یازده بازی یازده شکست



در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال  باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار کاله  رفت.

 


به گزارش صبح ساحل، شاگردان رضا هنگام پور در تیم فولاد هرمزگان که از ۱۰ بازی قبل خود ۱۰ شکست در کارنامه خودشان به ثبت رسانده بودند در آخرین بازی نیم فصل به مصاف کاله مازندرانی رفت که از ۱۰ بازی گذشته خود شش برد و چهار شکست را تجربه کرده بود و با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود.
بر خلاف بازی های  گذشته سفید پوشان فولاد هرمرگان بازی را مقابل کاله خوب شروع کردند و کوارتر نخست را ۲۴ بر ۲۳ به سود خود به پایان بردند.
در کوارتر دوم و پایانی نیمه نخست این بازی مشکی پوشان کاله مازندران بودند که بازی به اختیار خود در آوردند و جبران کوارتر اول را کردند و در پایان با نتیجه ۵۰ بر ۳۶ پیروز به رختکن رفتند.
در کوارتر سوم  شاگردان سفید پوش رضا هنگام پور  توانستند  اختلاف را کم کنند اما با توجه به اختلاف نتیجه در کوارتر دوم در پایان ۷۴ بر ۵۶ بازی را واگذار کردند. در کوارتر چهارم و پایانی این بازی فولاد خیلی بهتر بازی کرد و به نوعی به بازی برگشت اما اختلاف امتیازات کوارتر های اول تا سوم باعث تا  تیم کاله موفق شود با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۷  فولاد را شکست دهد. 
فولاد با این نتیجه پس از یازده بازی نیم فصل نخست را با یازده شکست به پایان برد.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان با حضور ۱۲ تیم  به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و  تیم‌های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا در پایان تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها