الاتحاد بازیکن ۶۰ میلیون یورویی جذب کرد



باشگاه الاتحاد برای انتقال موسی دیابی از استون‌ویلا با ۶۰ میلیون یورو به توافق نهایی رسید.

به گزارش صبح ساحل، باشگاه الاتحاد عربستان فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده است و در گام نخست حسام العوار بازیکن فرانسوی رم را با ۱۵ میلیون یورو جذب کرد.

این باشگاه عربستانی به دنبال خریدهای سرشناس و باکیفیت در تابستان است و در گام دوم یک ستاره از لیگ برتر انگلیس را جذب خواهد کرد. سعودی اسپورت انتقال موسی دیابی به الاتحاد را قطعی و نهایی اعلام کرد.

طبق اعلام این روزنامه عربستانی الاتحاد برای جذب موسی دیابی ۶۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد تا او به یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ لیگ عربستان تبدیل شود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، هم این خبر را تایید کرد.

موسی دیابی در لورکوزن چهره شد و بعد از آن بود که راهی استون‌ویلا شد تا زیر نظر اونای امری فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.

الاتحاد یک فصل ناامیدکننده را پشت سر گذاشت و با وجود جذب ستاره‌هایی مثل کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و به همین خاطر سران باشگاه در حال تغییرات گسترده در تیم هستند.

هدایت الاتحاد را در فصل جدید لوران بلان بر عهده خواهد داشت و باید دید که آیا این سرمربی فرانسوی که با توصیه بنزما جذب شده می‌تواند با وجود تیم‌های قدرتمندی مثل الهلال و النصر نتیجه بگیرد یا خیر.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها