مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

اعضای  شورای آموزش از بنیانگذاران پیشرو در عرصه ورزش و تربیت بدنی هستند



با حضور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان دومین جلسه شورای آموزش اداره کل ورز ش وجوانان هرمزگان برگزار شد.

    
به گزارش صبح ساحل، دومین جلسه شورای آموزشی اداره کل ورزش وجوانان  هرمزگان به ریاست مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل و با حضور زابلی پور معاون توسعه ورزش و سعید مظفری دبیرشورا وسایر اعضاء در دفتر مدیرکل برگزارشد.
خادمی مدیرکل ورزش وجوانان در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با تشکیل این شورا و با همکاری همه اعضاء بتوانیم در زمینه ی آموزش فعالیت و موفقیت های چشمگیری داشته  باشیم و با برگزاری کلاس های آموزشی درهمه رشته های مختلف ورزشی بتوانیم نیازهای استان را برطرف کنیم و ما آمادگی اداره کل ورزش و جوانان را در زمینه آموزش و برگزاری رویدادهای مختلف در این راستا اعلام می داریم.
متولی ورزش و جوانان استان یادآور شد: اعضای فعلی شورای آموزش بیشترشان از بنیانگذاران پیشرو در عرصه ورزش و تربیت بدنی هستند و باید نقطه نظرات اعضای  جهت توسعه آموزش استان اعمال شود.               
در این جلسه سعید مظفری دبیر شورا گزارش عملکرد واحد آموزش در سال ۱۴۰۲ را بیان کرد و  سایر اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه آموزش بیان نمودند.
این جلسه با مصوباتی همچنین برگزاری سمینارهای علمی ، آموزشی تا پایان سال، برگزاری سمینار علمی ، آموزشی با محوریت توسعه دریا محور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال آینده همزمان با روز ملی خلیج فارس  ، پیگیری  برگزاری کلینیک مربیان نخبه، برنامه ریزی برگزاری همایش علمی ، پژوهشی با محوریت توسعه دریا محور و احکام اعضای شورا توسط مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان به پایان رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها