معارفه ۸۰ هزار نفری ام‌باپه در برنابئو با حضور زیدان



مراسم معارفه ستاره فرانسوی رئال مادرید با حضور ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مراسم معارفه کیلیان ام باپه با پیراهن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

در مراسم معارفه این بازیکن فرانسوی که با حضور زیاد هواداران رئال مادرید برگزار شد چهره‌های سرشناسی از جمله رائول گونزالس، زین الدین زیدان، سولاری و البته فلورنیتنو پرس رئیس باشگاه حضور داشتند.

این ستاره فرانسوی بارها لوگوی رئال را بوسید به طوریکه این تکراری‌ترین حرکت او در مراسم معارفه بود تا عشق زیاد خود را به پیراهن رئال نشان دهد.

او در این مراسم اسپانیایی هم صحبت کرد.

ام باپه گفت: انتقال من به رئال مادرید سخت بود اما در نهایت با تلاش همه من اینجا هستم. برای رسیدن به پیراهن رئال چه شبها که رویای آن را در سر داشتم و سر بر بالین نهادم. اکنون که به رویای خود رسیده‌ام برای آن جان می‌دهم.

او ادامه داد: رئال یک باشگاه اسطوره‌ای و بهترین در جهان است. بسیار خوشحال هستم و باورش سخت است که به رویای خود رسیده‌ام. می‌خواهم نهایت تلاش خود را برای موفقیت رئال مادرید به کار گیرم.

در مراسم معارفه کیلیان ام‌باپه ۸۰ هزار هوادار حضور داشتند که تکرار رکورد مراسم معارفه کریستیانو رونالدو است که بیشترین در تاریخ فوتبال جهان است. این موضوع نشان می‌دهد که هواداران رئال از این انتقال چقدر خوشحال هستند.

فلورنیتنو پرس هم در این مراسم گفت: رئال یک باشگاه جهانی و محبوب ترین در سطح جهان است. خوشحالیم که بعد از همه گیری کرونا ستاره جدید خود را با این حضور انبوه معرفی می‌کنیم. از حضور شما در این مراسم تشکر می‌کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها