رهایی گروگان ۱۵ ساله از چنگال آدم‌ربایان در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از رهایی یک نوجوان ۱۵ ساله از دست آدم‌ربایان و بازگشت این فرد به آغوش خانواده‌اش در شهرستان رودان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان ظهار کرد: در پی در یافت یک فقره گزارش گروگانگیری در بهمن امسال در یکی از محله‌های رودان و متواری شدن متهمان، بلافاصله پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی و بررسی‌های لازم مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو با سه سرنشین با برنامه‌ریزی از قبل طراحی شده، پسر نوجوان ۱۵ ساله که به قصد رفتن به مدرسه منتظر سرویس مدرسه بوده با یک دستگاه خودروی پژو ربوده شده و متهمان بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی هرمزگان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در این رابطه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و با تلاش‌های شبانه‌روزی ضمن شناسایی سردسته اصلی آدم ربایان، یکی از اعضای خانواده وی شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و همچنین طی گفت و گو و رایزنی با سران طوایف، زمینه بازگشت این نوجوان را به آغوش خانواده‌اش فراهم کرده و گروگان در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

سردار جاویدان با اشاره به ادامه پی‌جویی‌های پلیس برای شناسایی عاملان این اقدام مجرمانه، خاطرنشان کرد: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه به‌ویژه جرایم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد و پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با اینگونه اعمال مجرمانه برخورد می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها