مهلت انتخاب خودروهای وارداتی هفته آینده به پایان می‌رسد



سازمان توسعه تجارت، از اجرای طرح عرضه‌ خودروهای وارداتی در هفته‌ آینده که آخرین عرضه‌ خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ١۴٠١) خواهد بود، خبر داد و اعلام کرد: چنانچه متقاضیان مرحله اول، در این عرضه، بازهم خودرویی انتخاب نکنند، اولویت آن‌ها حذف خواهد شد و برای ثبت‌نام بایستی از ابتدا در طرح‌های بعدی اقدام کنند.

        

به گزارش صبح ساحل، پایان شب گذشته (چهارشنبه شب)، در نشستی آنلاین، این‌ سازمان، از بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده جهت آخرین نوبت عرضه خودرو به متقاضیان مرحله‌ اول که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب‌ وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، خبر داد.

 علاوه براینکه عرضه مذکور، آخرین عرضه‌ای خواهد بود  که ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول، اولویت و امکان انتخاب دارند؛ ثبت‌نام ویژه متقاضیان جدید هم انجام خواهد شد و همه‌ مردم می‌توانند با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حسابی که برای این منظور وکالتی خواهند کرد، در این عرضه شرکت کنند.

طبق تاکید سازمان توسعه‌ تجارت، در این عرضه، همچون عرضه‌ خودروهای برقی، صف تشکیل نخواهد شد و پس از اولویت‌بندی افرادی که خارج از ظرفیت خودرو انتخابی باشند، مشمول عدم تخصیص خواهند بود.

براین اساس نوبت ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ اول، صرفاً در عرضه هفته آینده، معتبر است و پس از آن دیگر امکان ثبت‌نام‌ وجود نخواهد داشت؛ موردی که پیش‌تر رئیس سازمان توسعه تجارت و همچنین مدیر سامانه یکپارچه خودروها نیز آن را اعلام کرده بودند.

از ابتدای امسال؛ ٧٨٠٠ دستگاه خودرو ترخیص شد

طبق آمار این سازمان، از ابتدای امسال قریب به ۷۸۰۰ دستگاه خودرو ترخیص شده است و بالغ بر ۱۶ هزار دستگاه خودرو هم در گمرکات کشور وجود دارند که در حال طی فرآیند ترخیص هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها