پیش‌بینی ۱۲۰ شعبه اخذ رأی در جزیزه قشم



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم شمار شعبات اخذ رأی در این شهرستان را ۱۰۲ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۷۰ شعبه در شهر قشم و بخش مرکزی، ۱۲ شعبه در بخش شهاب و ۲۰ شعبه در بخش حرا مستقرند.

        

به گزارش صبح ساحل به نقل از تسنیم،  فرزاد دهقانی ‌در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان قشم، اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری این امر مهم از حمایت اشخاص خاص به شدت پرهیز کنند و نباید اجازه بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از دستگاه اجرایی خود را به نامزدها و جریان‌ها بدهند.

وی بیان داشت: مهمترین مسئله در برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی، حفظ سلامت انتخابات و جلب اعتماد عمومی است و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی دولت اجازه فعالیت به نفع و یا ضرر هیچ یک از نامزدها را ندارند.

دهقانی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و هیات‌های برگزاری انتخابات، تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم شمار شعبات اخذ رأی در این شهرستان را 102 شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 70 شعبه در شهر قشم و بخش مرکزی، 12 شعبه در بخش شهاب و 20 شعبه در بخش حرا مستقر هستند.

دهقانی بار دیگر بر اجتناب مدیران دستگاه‌های دولتی در خصوص فعالیت به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و بیان داشت: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات ایشان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 11 اسفندماه، گفت: تلاش دشمن در کاهش مشارکت مردم، جدی است و یک جنگ بزرگ اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و روانی راه انداخته‌اند و از همین رو مردم هم با جدیت باید در برابر دشمن صف‌آرایی کنند و با حضور پرشور در این رویداد بزرگ مشت محکمی بر دهان اسکتبار جهانی بزنند و بار دیگر وفاداری خود به آرمانهای امام راحل، شهدا، اسلام و انقلاب را اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها