ممنوعیت تردد به جزیره هرمز به دلیل شرایط نامساعد جوی



رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفر‌های دریایی هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و افزایش ارتفاع موج دریا در خلیج‌ فارس، رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین ممنوع است.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین عباس‌نژاد افزود: با اعلام مرکز هواشناسی استان مبنی بر ناپایداری جوی و دریایی در استان، تهمه رفت و آمد‌ها از مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره هرمز و از قشم به هرمز ممنوع شده است.

وی گفت: دلیل این ممنوعیت‌ها برای ارتقا سطح ایمنی سفر‌های دریایی و حفظ جان هموطنان از بروز هرگونه حوادث و سوانح دریایی است.

عباس نژاد افزود: از هموطنان خواهشمندیم سفر‌های خود به جزیره رنگین‌ کمانی هرمز را به روز‌های آینده موکول کرده و از سوار شدن با شناور‌های غیرمجاز در این مسیر‌ها به شدت خودداری کنند.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفر‌های دریایی هرمزگان با اعلان اینکه با مساعد شدن شرایط جوی و دریایی، رفت و آمد شناور‌ها در این دو مسیر از سرگرفته می‌شود، گفت: هموطنان برای اطلاع از رفت و آمد‌های شناور‌ها در بنادر شهید حقانی با شماره ۰۷۶۳۱۱۱ و بنادر غرب هرمزگان با ۰۷۶۴۵۷۷ تماس بگیرند.

شرایط ناپایداری دریا در مناطق دریایی جنوب کشور تا روز جمعه دهم فروردین‌ ماه با وزش باد‌های شدید شمال غربی و مواج شدن دریا پیش‌بینی شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها