مینی فوتبال محله یکبنی جاسک

۱۰ تیم برای کسب عنوان قهرمانی بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت می کنند



رقابت های اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محله یکبنی یادواره مرحوم حسین کوزاده‌ در شب‌های ماه مبارک رمضان در زمین چمن مصنوعی شهید سید مجید راهبر این محله در حال برگزاری است.


به گزارش صبح ساحل، این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به صورت جدول دوره ای به ترتیب شش و چهار تیمی از تیم های سطح محله یکبنی با یکدیگر رقابت می کنند.


تیم های اتحاد ریخسر‌، لوله و اتصالات آفریدون‌، خواجه عطا‌، تعویض روعنی دریادلان‌، الشباب و شرکت جیکو بزرگسالان و تیم های خواجه عطا‌، پاچال میر احمد‌، ستاره جنوب و الشباب در رده سنی پیشکسوتان با هم رقابت می کنند.


در شب اول این مسابقات دو بازی برگزار شد که طی آن تیم های لوله اتصالات آفریدون و خواجه عطا حریفان خود را شکست دادند.  در دیدار اول این مسابقات تیم لوله اتصالات آفریدون به دیدار اتحاد ریخسر رفت و  در پایان ۴۰ دقیقه وقت قانونی تیم لوله اتصالات آفریدون ۶ بر ۳ به پیروزی رسید. بازی دوم تیم خواجه عطاء به دیدار الشباب رفت که این مسابقه  با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خواجه عطا به پایان رسید.


در اولین بازی شب دوم تیم پیشکسوتان الشباب با پیشکسوتان پاچال میر احمد مسابقه داد قبل از آغاز این دیدار تصور می شد که الشباب بتواند با گل های زیادی پاچال میر احمد را از پیش رو بردارد اما این اتفاق نیفتاد و در پایان بازی این پاچال بود که موفق شد سه بر یک الشباب را شکست دهد.


در اولین دیدار شب سوم اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محله یکبنی تیم پیشکسوتان خواجه عطاء مقابل پیشکسوتان ستاره جنوب بازی کرد
تلاش دو تیم در پایان با نتیجه چهار بر یک به سود خواجه عطا به پایان رسید.


در بازی دوم تیم اتحاد ریخسر به دیدار خواجه عطاء رفت و در پایان تیم خواجه عطاء دو بر یک به پیروزی رسید.


در شب چهارم این بازی ها در اولین دیدار تیم الشباب مقابل تعویض روعنی دریادلان هفت بر سه شکست خورد و تیم لوله اتصالات آفریدون در دومین دیدارش مقابل شرکت جیکو با نتیجه شش بر صفر به برتری رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها