جزئیات نحوه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث



دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: تاکید می‌شود فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بدون پرداخت هیچ مبلغی کاملا رایگان است.

                        

به گزارش صبح ساحل، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بر اساس تصمیمات اتخاذی سال گذشته بنا شد انحصار وراثت اصل و سود سهام عدالت متوفیان انجام شود.

این مقام مسئول افزود: بر این اساس یکی از وراثی که سجامی است باید با مدارک مورد نیاز به یکی شعب بانک‌ها و کارگزاری منتخب مراجعه و مراحل لازم را طی کند.

                                          

مدارک مورد نیاز فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

حاجی‌وند در خصوص مدارک مورد نیاز هم اظهار کرد: تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل یا تصویر برابر با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه تمامی وراث تعیینی در گواهی حصر وراثت، اصل یا تصویر برابر با اصل گواهی حصر وراثت متوفی و در صورتی که متوفی دارای وصیت نامه رسمی باشد که در گواهی حصر وراثت نیز به آن اشاره شده است، ارائه اصل یا تصویر برابر با اصل وصیت نامه نیز همراه با موارد ذکر شده ضروری است.

او همچنین بیان کرد: تاکید می‌شود فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بدون پرداخت هیچ مبلغی کاملا رایگان است و پرداخت سود سهام عدالت متوفیان میان وراث زمانی انجام می‌شود که پرداخت عمومی برای سود سهام عدالت داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها