معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب؛

آمادگی کامل در میناب برای برگزاری انتخابات



 معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از آمادگی کامل ۵ هزار نیرو و آماده‌سازی ۲۸۲ دستگاه احراز هویت در ۲۴۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری دور دوم انتخابات در میناب خبر داد.

                                                   

به گزارش صبح ساحل، محمد رادمهر اظهار کرد: خوشبختانه آخرین مانور استفاده از دستگاه‌های احراز هویت کاربران رایانه‌ای برای برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و در این حوزه مشکل خاصی وجود نداشت.

    

وی با بیان اینکه ۲۸۲ دستگاه احراز هویت برای برگزاری دور دوم انتخابات در میناب پیش بینی شده است افزود: ۳۸ دستگاه از این دستگاه‌های احراز هویت به عنوان دستگاه‌های پشتیبان هستند که در صورت اخلال یا هر گونه ایجاد مشکل برای جلوگیری از متوقف شدن فرآیند رأی‌گیری جایگزین خواهند شد.

 

فرماندار ویژه میناب با دعوت از مردم شهرستان میناب برای حضور در پای صندوق‌های رأی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا با دسیسه‌های خود مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند اما فردا همه خواهند دید که مردم چگونه خط بطلانی بر امیال آن‌ها خواهند کشید.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: شهرستان میناب ۲۴۴ شعبه اخذ رأی دارد که ۱۳۲ شعبه از آن ثابت و ۱۱۲ شعبه نیز سیار است‌.

وی تاکید کرد: بیش از ۵ هزار نفر نیروی انسانی در برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان میناب مشارکت دارند و از این حیث نیز آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها