شرایط فروش وانت آریسان ویژه عید فطر اعلام شد



شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه عید فطر را اعلام کرد. این بخشنامه از روز دوشنبه، بیستم فروردین 1403 فعال می‌شود.

دیجیاتو نوشت: شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه عید فطر را اعلام کرد. در بخشنامه فروش ارائه‌شده از سوی ایران‌خودرو، وانت آریسان 2 با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روز کاری به مشتریان عرضه شده است. بخشنامه فروش ایران‌خودرو برای وانت آریسان از روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه 1403، در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام وانت آریسان 2 می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند.

شرایط فروش وانت آریسان، فروردین 1403:

خودرو رنگ قیمت موعد تحویل
آریسان 2 سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای ۴۱۳,۷۱۳,۰۰۰ 90 روزه

ایران‌خودرو با نصب موتور XU7P روی وانت آریسان و ایجاد چند تغییر کوچک، موفق شد محصولی شکست‌خورده را به یک برنده تبدیل کند. نسخه اولیه وانت آریسان با موتور پیکان و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب به بازار عرضه شد که به‌دلیل ایرادات مونتاژی فراوان، به‌سرعت از سوی مصرف‌کنندگان مورد انتقاد قرار گرفت. بااین‌حال، تغییر پیشرانه و سیستم انتقال قدرت به همراه آپشن‌های بیشتر، سرنوشت این وانت را تغییر دادند.

آریسان 2 از زمان عرضه در سال 1401، به‌سرعت نزد مخاطبان محبوب واقع شده است. محبوبیت وانت آریسان 2 آن‌قدر گسترش یافت که رقیب گران‌تر خود یعنی وانت کارا گروه بهمن را با توقف تولید مواجه کرد. درواقع مشتریان آن‌قدر به خرید وانت آریسان 2 علاقه نشان دادند که دیگر توجیهی برای تولید وانت کارا مشابه با قیمت بالاتر از سوی گروه بهمن وجود نداشت.

هم‌اکنون قیمت وانت آریسان 2 در بازار آزاد 490 میلیون تومان است. در پاییز و تابستان 1402، اختلاف قیمت وانت آریسان در بازار و کارخانه به پایین‌ترین حد خود رسید و حتی گاهی اوقات این وانت با قیمتی ارزان‌تر از کارخانه در بازار فروخته می‌شد. بااین‌وجود، روند صعودی قیمت‌ها در بازار حتی وانت آریسان 2 را نیز از گزند تورم در امان نگه نداشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها