آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت نام آزمون استخدامی برای جذب ۳۰۰ معلم در شهرستان بشاگرد و جزایر این استان از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۰ فروردین آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل عصر پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری مستمر چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و سخت گذر (صعب العبور) استان، برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: متقاضیان تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قویدل اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ خردادماه بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نتایج آزمون نیز یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان یا سایت جهاد دانشگاهی مراجعه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها