با حضور ۱۰ تیم قرعه کشی شد

فولاد و شهرداری حریفان خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی شناختند



لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس قرعه کشی شد.
  
    
به گزارش صبح ساحل، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.
کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.
شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود. وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هئیت رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور رئیس سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیئت رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.  تیم های شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان به عنوان دو نماینده از استان در این رقابت‌ها حضور دارند. این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود و در هفته نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس میزبان مقاومت گلساپوش یزد است و  فولاد هرمزگان برابر پاس جوان گناوه قرار می گیرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها