تذکر مرادی درخصوص عدم تحقق وعده رئیس‌جمهور برای استفاده از نیروهای ماندگار در استان‌ها؛

جولان مدیران پروازی



برخی مدیران پروازی ۳ روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند.
      
نماینده مردم بندرعباس خواستار حذف مدیران پروازی از مجموعه مدیریتی کشور طبق دستور رئیس جمهور شد.
به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی در نشست علنی یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه به همه پاسداران و مردم غیور ایران و تشکر از خدمات این عزیزان جان بر کف در تذکری به رئیس جمهور درباره دستاوردهای سفر وی به استان هرمزگان گفت: شما در جریان این سفر دستور استفاده از ظرفیت جوانان در ترکیب هیأت مدیره پالایشگاه‌ها و صنایع آزاد را جهت ماندگاری آن‌ها دادید اما هنوز اقدام موثری در این حوزه انجام نشده است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به ضرورت حذف مدیران پروازی از کشور ادامه داد: در جریان سفر شما مقرر شد هیچ مدیر پروازی در کشور نباشد اما هنوز شاهد فعالیت این دسته افراد هستیم که بعضا ۳ روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند و این اتفاق ضربه مهلکی به تولید کشور و کارخانجات فعال آن وارد خواهد کرد.
لازم به ذکر است رئیس جمهور بهمن ماه سال گذشته در واکنش به گزارش معاون اجرایی درباره گلایه‌های مردمی نسبت به مدیران پروازی و غیربومی، بر ضرورت تجدیدنظر در انتصاب مدیران غیربومی و پروازی تاکید و به معاونت اجرایی رئیس جمهور ماموریت داد، موارد را در دستگاه‌های مختلف بررسی کرده و برای جایگزینی مدیران بومی با مدیران پروازی تصمیم‌گیری و فورا اقدام کند، مگر در موارد خاص که امکان جایگزینی وجود نداشته باشد. 
همچنین رئیسی در دور دوم سفر خود به هرمزگان اظهار کرد: مدیرانی که بین تهران و بندرعباس در رفت و آمد هستند و حضور آن‌ها در استان هرمزگان نیز لازم است، خانواده خود را به استان بیاورند تا هر روز تردد نکنند، زیرا این ترددها هم هزینه‌بر است و هم ثبات مدیریتی را دچار چالش خواهد کرد. 
ریاست جمهور تاکید کرد: ما باید به گونه‌ای کادرسازی کنیم که دیگر نیاز نباشد مدیر پروازی از تهران بیاید. اگر روزی استاندار هرمزگان این خبر را به ما داد که دیگر مدیر پروازی به استان نداریم، خبر بسیار خوبی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها