13

مهر

1403


ورزشی

08 اردیبهشت 1403 21:41 0 کامنت

به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس، همایش گردشگری هوایی در بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان و جمعی از مسئولین و به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس، دوازدهمین همایش پروازی پاراگلایدر در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان گفت: همایش گردشگری هوایی با حضور بیش از ۳۰ خلبان از استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، تهران و اصفهان در محل بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی  با اشاره به این که در این همایش بیش از ۱۳۰ سورتی پرواز انجام‌شده افزود: همچنین بیش از ۳۰ سورتی پرواز دو نفره برای علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی به‌صورت رایگان انجام شد.

محمد حسینی اظهار داشت :  برای اولین بار یک سورتی پرش سقوط آزاد در این همایش انجام شد که مورد استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت.

وی  با تشکر از باشگاه ورزش‌های هوایی نوبند سبز و کمیته ورزش‌های هوایی که این برنامه را برگزار کرد گفت : ورزش‌های هوایی و گردشگری هوایی علاوه بر جذابیت‌های خاص خود موجب جذب گردشگر ورزشی نیز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار داشت : این‌ یک ظرفیت برای استان است که با استفاده از همایش‌های این‌چنینی جاذبه‌های ساحلی و دریایی استان را معرفی کنیم.

وی  تأکید کرد: در استان هرمزگان ۱۳ سایت پروازی در حال فعالیت است که امکان برگزاری همایش‌های پروازی بین‌المللی را نیز دارا است.

 

دیدگاه ها (0)
img