13

مهر

1403


اجتماعی

04 اردیبهشت 1397 08:48 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرکل کانون هرمزگان گفت: دستگاه‌های فرهنگی متولی تربیت کودکان با تشکیل شورای همفکری و تعامل از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان استان استفاده کنند.

 مدیرکل کانون هرمزگان در جلسه‌ی شورای اداری هرمز که به مناسبت جشنواره‌ی بین‌المللی روز ملی خلیج‌فارس تشکیل شده بود حضور یافت.ناهید سلیمانی‌احمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض ارادات به شهیدان گلگون‌کفن شهدای هرمز افزود: هرمز جزیره‌ی هزار رنگ، یاد‌آور رشادت‌های دریادلانی است که با شجاعت و دلیری خود توانستند دست بیگانگان را از این سرزمین کوتاه کنند.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خاطر نشان کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون استان در تمام طول سال با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی با محوریت کتاب رسالت خود را در پرورش فکر کودکان و نوجوانان برعهده‌ دارد.مدیرکل کانون هرمزگان از دستگاه‌های فرهنگی متولی تربیت کودکان خواست با تشکیل شورای همفکری و تعامل از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان استان استفاده کنند.سلیمانی در ادامه از نگاه ویژه بخشدار هرمز به فعالیت‌های کانون تقدیر کرد و گفت: ازمسؤولان درخواست می‌کنم برنامه‌های بلندمدتی را برای پرورش و تربیت  کودکان مدون کنند و زمینه رشد و تعالی آن‌ها فراهم کنند.

وی برنامه‌های فرایند محوری را زمینه‌ی رشد فکری و بروز خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست و بیان کرد: باید فرصت‌های جزیره را شناسایی کنیم و با پرورش نیروهای متعهد و بومی زمینه تربیت نیروهای بومی را ایجاد کنیم.

 بخشدار هرمز: کانون مکان مناسبی برای  پرورش خلاقیت کودکان 

در ادامه‌ی رضا میرحسینی ضمن تقدیر از تلاش مربیان کانون  افزود: نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جزیره هرمز بسیار مثبت است و من از نزدیک شاهد تلاش و کوشش مربیان بوده‌ام که با علاقه و دلسوزی کار می‌کنند و از عملکرد این مجموعه رضایت کامل را دارم.وی با بیان‌این‌که فرهنگ‌‌سازی در هر زمینه‌ای باید از پایه و از دوران کودکی آغاز شود گفت: اگر امروز فرهنگ کار و مسؤولیت در بین کودکان شکل گیرد در آینده نیز شاهد پیشرفت بیشتر جامعه خوایم بود.

بخشدار هرمز مراکز فرهنگی کانون را مکان مناسبی برای فرهنگ‌سازی و پرورش کودکان و نوجوانان این مرز و بوم دانست و یادآور شد: بنده هر چه در توان داشته باشم برای پیشبرد اهداف کانون انجام خواهم داد./فارس

دیدگاه ها (0)
img