کاندیداها بیانات رهبری درباره اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند



سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس آموزه‌های دینی و سیاسی حاکم بر نظام اسلامی، بر لزوم رعایت اخلاق در عرصه‌ی انتخابات تأکید فرمودند. به‌نظر می‌رسد گروه‌ها، جریانات سیاسی، کاندیداها و افراد معنون مخاطب این بیانات بودند.

 

به گزارش صبح ساحل، سیدمحمود حسینی‌پور سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بیان کرد: اگر نگاهی به ادوار گذشته‌ انتخابات‌ها در کشورمان داشته باشیم، فراز و فرودهایی را می‌یابیم. مردم ما حاکمیت اخلاق در نظام اسلامی را با دیگر نظام‌ها مشاهده می‌کنند. این اخلاق نیز از آموزه‌های دینی و عُرفی جامعه‌ی ماست.

 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر اساس همین آموزه‌های دینی و سیاسی که حاکم بر نظام اسلامی است، بر لزوم رعایت اخلاق در عرصه‌ی انتخابات تأکید فرمودند. به‌نظر می‌رسد که گروه‌ها، جریانات سیاسی، کاندیداها و افراد معنون مخاطب این فرمایشات بودند.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری اظهار داشت: طبق آموزه‌های دینی و اخلاقی لازم است افراد خودشان را معرفی کرده و کاندیداها و هواداران‌شان در معرفی، اهداف و برنامه‌هایشان بکوشند ولی آن‌جا که جنبه‌ی تخریبی و حیثیتی دارد، بر اساس اخلاق اسلامی، ممنوع است. رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسئله تأکید داشتند و امیدواریم همگی کاندیداها رعایت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها