تلاش برای تصمیم درست



دبیران جمعیت پیشرفت و عدالت استانها ، حامی دکتر قالیباف از تمام نقاط کشور در نشستی برای حرکت گسترده در جهت پیشرفت ایران شرکت کردند.

 

تشکیل اتاق فکر و انجام عملیات رسانه ای

در جلسه جداگانه ای که رابطین مجازی و دبیران ستاد هر استان برای توجیه آغاز تبلیغات دکتر قالیباف حضور پیدا کرده بودند، مباحث رسانه ای و نوع عملیات روانی تشریح شد.

با وجود حجم گسترده تخریب‌ها علیه دکتر قالیباف در بعد درون جناحی و فرا جناحی، همچنین آتش دشمن و تک تیراندازی رسانه‌های معاند که بیش از پیش به سمت ایشان بوده، به دبیران ستاد به عنوان سفیران گفتمانی دکتر قالیباف در خصوص پاسخ به اینگونه عملیات مخرب، بر لزوم برجسته‌سازی اقدامات موثر، ارزنده، عمل گرایی،اجرایی و جهادی بودن ایشان تأکید شد.
همچنین دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان از ظرفیت نیروهای ارزشی و انقلابی ، مجمع نمایندگان استان ، نمایندگان ادوار ، کلیه احزاب ، تشکل های دانشجویی ، تشکل های کارگری و صنفی و همچنین بسیج و هیات های مذهبی نیز برای انتخاب رییس جمهور اصلح درجهت پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی استقبال کرد تا باری دیگر انتخاباتی سالم را رقم زده و با انتخاب رییس جمهور انقلابی و معتقد به مبانی و گفتمان انقلاب عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.
گفتنی است دبیر فعلی جمعیت پیشرفت و عدالت هرمزگان و اعضای شورای مرکزی آن از سال ۹۲ کار تشکیلاتی خود را با دکتر قالیباف آغاز کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها