معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان مهیا است/ موانع استقرار دانشکده پزشکی در شرق و غرب برطرف شود



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: موانع استقرار دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان به ویژه اخذ مجوزهای لازم از سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور مرتفع شود.

به گزارش صبح ساحل، «احسان کامرانی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات استقرار کامل دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان با مرکزیت شهرستان‌های میناب و بندرلنگه با تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ازدواج نقش مهمی در ایجاد آرامش درونی برای انسان و باعث استحكام جامعه خواهد بود. وی افزود: ازدواج مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام است و گسترش آن در جامعه زمینه ساز کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین انتخابات در کشور است و از اهمیت بسزایی برخوردار است. وی بیان کرد: مشارکت پررنگ در انتخابات ریاست جمهوری زمینه ساز افزایش اقتدار و صلابت کشور در عرصه های مختلف خواهد شد.

کامرانی افزود: قوه مجریه از ارکان مهم اداره کشور است و مشارکت پررنگ در این انتخابات ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در هرمزگان مهیا است و همه نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و هنری برای تشویق مردم جهت مشارکت در انتخابات مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت استقرار دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان، خاطرنشان کرد: استقرار کامل دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شرق و غرب استان به مرکزیت شهرستان های میناب و بندرلنگه نقش مهمی در تحول و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان ایفا خواهد کرد.

کامرانی، افزود: استقرار کامل دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شرق و غرب استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و این مهم مطالبه ای عمومی است و زمینه ساز جبران عقب ماندگی های گسترده حوزه بهداشت و درمان در این مناطق خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: استقرار کامل دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان به منزله استقلال کامل حوزه بهداشت و درمان این مناطق با اعتبار و ساختار اداری مستقل خواهد شد که در نوع خود برای این مناطق زمینه ساز آینده روشنی در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

کامرانی بیان کرد: استاندار استان، فرمانداران دو شهرستان میناب و بندرلنگه، ائمه جمعه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق با رفع موانع احتمالی خواهند بود.

وی افزود: استقرار کامل و مستقل دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب هرمزگان نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در زمینه چارت سازمانی، بودجه، تشکیلات و اعتبار است که ضروری است وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به فوریت مجوزهای لازم را از این سازمان ها جهت تسریع در استقرار کامل دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در شرق و غرب استان در دستور کار قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها