دارت شانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری

نفرات برتر آقایان و بانوان مشخص شدند



مسابقه دارت شانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید جمهور و  شهید  حسین امیرعبدالهیان برگزار شد.

                            
به گزارش صبح ساحل،  شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید جمهور و شهید  حسین امیر عبداللهیان و همراهانشان در رشته دارت (آقایان و بانوان) با حضور رضا هنگام پور مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری بندرعباس در خانه دارت شهرداری بندرعباس شهید اورنگی واقع در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی برگزار شد.
رضا هنگام پور گفت: مسابقات دارت المپیاد کارکنان شهرداری بندرعباس جام شهید جمهور در بخش آقایان  با حضور ۴۱ نفر شرکت کننده از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری  بندرعباس در سالن دارت  شهید اورنگی برگزار شد که پس از انجام مراحل مقدماتی و حذفی در بخش آقایان رضا حمزوی و علی حریرنیا از شهرداری منطقه دو  و مهدی ازدان از شهرداری منطقه چهار و معین عطار عباسی از آتش نشانی به مرحله نهایی راه یافتند. در پایان  علی حریرنیا به مقام اولی دست یافت.
معین عطار عباسی نایب قهرمان شد و رضا حمزوی موفق به کسب مقام سوم شد. .
در بخش بانوان ۲۷ شرکت کننده داشت که  پس از انجام مرحله حذفی  زهرا رئیسی از شهرسازی و معماری، شقایق علی شیری از شهرداری منطقه یک و طاهره رستم‌ زاده از معاونت برنامه‌ریزی و زهرا جعفری از اجراییات به مرحله پایانی صعود کردند.  در پایان هم  طاهره رستم‌ زاده از معاونت برنامه‌ریزی قهرمان شد.
زهرا رئیسی از معاونت شهرسازی و معماری به مقام دوم دست یافتن و زهرا جعفری از اجرائیات موفق به کسب عنوان سومی شد.


             

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها