امام جمعه بندرعباس:

مردم ملاک خود در انتخابات را مدیریت جهادی قرار دهند



امام جمعه بندرعباس با اشاره در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری چهاردهم در کشورمان، از مردم خواست تا یکی از مهم ترین ملاک های خود را مدیریت جهادی افراد قرار دهند.

 


به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با بیان این که حکومت اسلامی مبتنی بر مدیریت جهادی در همه عرصه‌ها است و این موضوع البته با تأکید بر بیانیه گام دوم رنگ و اهمیت بیشتری می یابد،‌ خاطرنشان کرد:‌ تعهد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تلاش و کوشش و خستگی ناپذیری، استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی کشور، خودباوری و اعتماد به نفس از ویژگی مدیریت انقلابی است.
وی با بیان این که در مدیریت انقلابی بیشترین تأکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی و توانمندی های ملی قرار دارد و مردم در کانون تصمیم گیری ها قرار دارند، افزود:‌ از طرفی اعتماد به ظرفیت‌های خدادادی، روحیه خدمت گزاری، خلاقیت و نوآوری و کار تشکیلاتی را سرلوحه کار خود قرار دهد یکی از مولفه‌های دولت در تراز اسلام و انقلاب، مدیریت بحران‌ها است که باید به آن نیز توجه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده،‌ انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیرماه را بسیار مهم و تلاش برای رشد مشارکت در آن را بسیار بااهمیت خواند و از عموم مردم خواست تا با همدلی و انسجام برای اعتلای کشور در این انتخابات شرکت کنند.
وی در خصوص جوانی جمعیت نیز ابراز کرد: وضعیت کشور در بحث جوانی جمعیت مطلوب نیست و معدل سن ایرانی ها ۳۸ سال است، باید از افتادن در سیاه چاله پیری جلوگیری شود و عواقب پیری جمعیت کاهش نیروی کار، هزینه بالای مراقبت از سالمندان، افزایش هزینه بهداشت و درمان و کاهش حمایت خانوادگی و قدرت ملی برای مردم باید تبیین شود.
امام جمعه بندرعباس، تصریح کرد: در آمارها، وضعیت امنیت غذایی نسبت به گذشته بهتر شده و شیلات، کشاورزی و تنوع در کشت افزایش یافته، اما در خصوص شیلات اولویت مجوزهای صید و صیادی و پرورش به کسانی که آشنا با دریا و در کنار آن زندگی می‌کنند و شغل آبا و اجدادی آنان است باید اختصاص یابد.
وی خاطرنشان کرد: امسال با سهمیه بندی آب به باغات با توجه به خشکسالی با مشکلاتی روبرو هستیم و برخی از مردم به خشک کردن مرکبات روی آورده‌اند که برای حل این مشکل از مجموعه آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی درخواست داریم با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی هرمزگان، نظر کارشناسی را به بالا دستی خود انعکاس داده تا این مشکل برطرف شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها