مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا

پایان کار دختران ایران با عنوان ششمی



تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب کره‌جنوبی شد و به مقام ششم اکتفا کرد.

                                                

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی والیبال دختران ایران امروز در آخرین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت ۹ صبح به وقت ایران به مصاف تیم کره جنوبی رفت. این تیم که هشتمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کرد با شکست برابر کره جنوبی با کسب مقام ششم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

شاگردان شعبان خمسه این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۷بر ۲۵ برابر این تیم شکست خوردند و در رده ششم آسیا ایستادند. در دو دوره گذشته ملی‌پوشان نوجوان ایران در جایگاه هفتم قرار گرفته بودند و امسال یک پله در جدول رده‌بندی آسیا صعود کردند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران با کسب یک پیروزی برابر فیلیپین  و یک شکست برابر ژاپن در مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد. شاگردان شعبان خمسه در اولین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی، مغلوب تیم چین تایپه و کره جنوبی شدند و پس از آن مقابل قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند و در آخرین دیدار مغلوب کره‌جنوبی شدند تا این مسابقات را با کسب مقام ششم به پایان برسانند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر در ناخون پاتوم کشور تایلند پیگیری می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران هشتمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها