رییس ستاد انتخابات هرمزگان خبرداد:

چهارشنبه؛ پایان مهلت معرفی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی



رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی و اماکن تعیین شده، آخرین مهلت معرفی را چهارشنبه ۶تیرماه اعلام کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان، امروز دوشنبه ۴ تیر، در هفتمین نشست ستاد انتخابات استان که بعد از ارتباط و بیناری با ستاد انتخابات کشور برگزار شد، گفت: حماسه‌آفرینی مردم در هشتم تیرماه جهان را شگفت زده خواهدکرد و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به‌عنوان مهمترین رویداد ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم رقم می‌خورد.

 کامرانی ضمن تأکید بر نظارت و بازدید مستمر فرمانداران افزود: بررسی وضعیت زیرساخت‌های برق و فیبر نوری شعب اخذرأی اهمیت ویژه‌ای دارد تا مردم شریف استان در آرامش و امنیت خاطر بتوانند رأی خود را ثبت کنند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی را منوط به صدور معرفی نامه دانست و گفت: مسئولان ستادهای استانی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا روز چهارشنبه ۶تیرماه می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها، نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی را معرفی کنند البته عدم حضور نمایندگان نامزدها نیز هیچ خللی در روند انتخابات نخواهد داشت.

وی با اشاره به قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی توضیح داد:سال ۱۳۷۹ مجلس شورای اسلامی ماده واحده‌ای مصوب کرده که به موجب این قانون هریک از نامزدهای ریاست جمهوری به تنهایی و یا چند نامزد مشترکا می‌توانند در هر یک از شعب اخذ رأی و در تجمیع آراء یک نفر نماینده داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان همچنین تاکید داشت: نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان اخذ رأی و تجمیع آراء در شعب اخذ رأی ثابت و سیار و تجمیع آراء البته بدون دخالت در انجام وظایف آن‌ها حضور داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به صورت کتبی به ناظرین شورای نگهبان، هیأت نظارت شهرستان و استان و به ستاد انتخابات استان اعلام کنند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها