کارشناس هواشناسی هرمزگان:

احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط استان



کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت:در ساعات بعدازظهر وزش باد‌های جنوب غربی-شمال غربی بر روی مناطق دریایی هرمزگان و در ارتفاعات نیز، ناپایداری جوی پیش بینی می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح پدیده غالب سواحل و جزایر، مه رقیق صبحگاهی خواهد بود و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان بویژه ارتفاعات، رشد ابر‌های همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد: از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی افزود: در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه ای، خیزش گرد و خاک و کاهش موقتی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در ساعات صبح تا ظهر با وزش باد‌های جنوب شرقی و در ساعات بعدازظهر با وزش باد‌های جنوب غربی-شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط لازم صورت پذیرد و حتی الامکان از تردد در خلیج فارس خودداری شود.

به لحاظ دمایی طی امروز افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و از فردا تا پایان هفته، با افزایش رطوبت نسبی، به تدریج از شدت گرما کاسته می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها