مسابقات بین‌المللی پارا تیروکمان - جمهوری چک؛

نمایندگان ایران موفق به کسب مدال طلا و نقره در کامپوند و برنز شدند



در پایان رقابت‌های بین‌المللی پارا تیروکمان در جمهوری چک، نمایندگان ایران موفق به کسب مدال طلا و نقره در کامپوند و برنز در میکس ریکرو شدند.

به گزارش صبح ساحل، در آخرین روز از رقابت‌های بین‌المللی پارا تیروکمان که به میزبانی جمهوری چک در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در ماده ریکرو و کامپوند امروز جمعه، ۸ تیر، به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز مسابقات شدند.

در ماده تیمی کامپوند مردان، تیم کشورمان متشکل از سینا منشازاده و هادی نوری در مرحله فینال با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۴۹، تیم هند را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در ماده میکس کامپوند، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و هادی نوری در مرحله فینال برابر تیم چین ۱۵۱ بر ۱۴۸ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در ماده میکس ریکرو، تیم ایران متشکل از غلامرضا رحیمی و سمیه رحیمی در مرحله رده‌بندی، تیم چین را ۵ بر ۳ شکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

در ماده تیمی کامپوند بانوان، تیم کشورمان متشکل از فاطمه همتی و فرزانه عسگری در مرحله رده‌بندی با امتیاز ۱۵۰ بر ۱۴۶ نتیجه را به چین واگذار کرد و چهارم شد.

در ماده تیمی ریکرو بانوان نیز تیم کشورمان متشکل از سمیه رحیمی و مرضیه تفضلی در مرحله رده‌بندی در تیر طلایی با امتیاز ۵ بر ۴ نتیجه را به تیم آمریکا واگذار کرد و در جایگاه چهارم ایستاد.

در ماده تیمی ریکرو مردان نیز، تیم کشورمان متشکل از غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری در مرحله رده‌بندی برابر تیم هند در تیر طلایی با امتیاز ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها