لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

شهرداری و فولاد با پیروزی به استقبال شهرآورد رفتند



در هفته هشتم و ماقبل پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی غدیر  و قرمز پوشان فولاد هرمزگان در ورزشگاه آزادی اردکان یزد حریفان خود را شکست دادند.

     
به گزارش صبح ساحل، شهرداری در هفته هشتم  از تیم دکتر تامین اصفهان در  ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبانی  کرد که این بازی پنج بر سه به سود شاگردان مجتبی ذاکری در تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.
برای شهرداری بندرعباس،  مهدی یوسفی  دروازه‌بان  این تیم با سه گلی که زد هتریک کرد و دو گل دیگر فاروق درا و مهدی محسن خواه به ثمر رساندند.
فولاد هرمزگان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در زمین ساحلی آزادی اردکان به مصاف چادر ملو رفت.  این دیدار در وقت های قانونی ۴ ۴ مساوی شد و در وقت اضافه فولاد با تک گلی که به ثمر رساند در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴  به برتری دست یافت.  روح الله صفا، امیر سالمی، علی میرزایی و موحد محمدپور دوبار برای نماینده هرمزگان موفق به گلزنی شدند.
از جمله نکات مهم در این دیدار حواشی متعدد از سوی هواداران چادرملو و پرتاب مکرر آب معدنی به زمین و توقف چندباره دیدار و حتی تعطیلی این دیدار در حدود ۴۵ دقیقه توسط داوران می توان اشاره کرد.
تیم فولاد هرمزگان با این پیروزی ۱۷ امتیاری شد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در هفته نهم  این رقابت ها تیم فولاد هرمزگان در  بندرعباس شهرآورد هرمزگانی ها را برابر شهرداری بندرعباس برگزار می کند.
در سایر دیدارهای این هفته پاس جوان گناوه با وحدت مهریز در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر بازی کردند که پاس دو بر پنج مغلوب شد. آداک نوشهر با پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه پیمان حسینی نوشهر بازی کرد که آداک نوشهر ۴ بر ۷ شکست خورد.  شاهین خزر رودسر  با مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه شهرداری رودسر بازی  کرد و در پایان شاهین یک بر ۸ بازی را به حریف خود واگذار کردند.
تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم مقاومت گلساپوش یزد با ۲۱ امتیاز صدرنشین است. فولاد هرمزگان با ۱۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی ایستاده است. پارس جنوبی بوشهر با ۱۶ امتیاز سوم، چادر ملو اردکان یزد با ۱۵  امتیاز چهارم ، وحدت مهریز یزد با ۱۵ امتیاز پنجم، آداک نوشهر و شاهین خزر رودسر  با ۹ امتیاز ششم و  هفتم ،  شهرداری بندرعباس با ۹ امتیاز  هشتم ، دکتر تامین اصفهان و پاس جوان گناوه هم بدون امتیاز نهم و دهم هستند.
با نتایج به دست آمده در هفته هشتم تیم گلساپوش یزد با برتری ۸ بر ۱ در مقابل شاهین خزر رودسر  به امتیاز ۲۱ رسید تا اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول را به عدد ۴ برساند و فارغ از هر نتیجه ای که در هفته نهم کسب نماید قهرمانی نیم فصل خود را یک هفته زودتر مسجل کرد. دیدارهای هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست دوشنبه ۱۷ تیر ماه برگزار خواهد شد و در شهرآورد بندرعباس فولاد هرمزگان از شهرداری بندرعباس میزبانی خواهد کرد.
دکتر تامین اصفهان در خانه با پاس جوان گناوه دیدار خواهد کرد. مقاومت گلساپوش یزد در شهرآورد شهر یزد از چادرملو اردکان در  ورزشگاه سلمان مردآباد یزد میزبانی می کند. پارس جنوبی بوشهر با شاهین خزر رودسر در  ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر بازی می کند و وحدت مهریز از تیم آداک نوشهر در ورزشگاه شهید محصل مهریز میزبانی خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها