نرخ‌ جدید بلیت هواپیما اعلام شد



دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از اعلام نرخ‌های جدید بلیت هواپیما توسط برخی از شرکت‌ها خبر داد.

                                                                                                                         

به گزارش صبح ساحل، مقصود اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا نرخ جدید بلیت‌های هواپیما مشخص شده است یا خیر، گفت: حدود ۱۰ تا ۱۲ شرکت هواپیمایی نرخ‌های جدید خود را اعلام کرده‌اند و در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های خودشان نیز این قیمت‌ها را بارگذاری کرده‌اند.

                                                         

وی افزود: شرکت‌های هواپیمای علیرغم تورم و افزایش دستمزدها و برخی از هزینه‌های ارزی خارج از کشور کماکان براساس نرخ ۴۰ دلار هر ساعت صندلی مسیرهای پروازی خود را تعیین کرده‌اند و به تدریج قیمت‌ها را اعلام می‌کنند.

                           

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: هر شرکتی مجاز است که قیمت خودش را برای مسیر های مختلف پروازی اعلام کند. شرکت‌ها کلاس های نرخی متفاوتی دارند و همه شرکت‌ها مکلف به رعایت سقف قیمتی هستند.

وی ادامه داد: اطلاعیه هم داده‌ایم که اگر مسافران بالاتر از نرخ‌هایی اعلام شرکت‌ها بلیت تهیه کرده‌اند با ایمیل info@aira.ir یا پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۳۵۹۷ مکاتبه کنند و قطعا رسیدگی خواهد شد.

سامانی در خصوص سقف قیمتی مسیرها پرتردد گفت: به طور مثال سقف قیمت بلیت اکونومی هواپیمای تهران - مشهد حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران - تبریز حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تهران - شیراز هم دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی در پایان گفت: وقتی بازار به تعادل برسد عرضه بلیت بیشتر شده و قیمت‌ها نیز کاهشی می ‌شود. قطعا قیمت‌های جدید از قیمت‌ها فعلی بازار و حتی سقف نرخی که خود شرکت‌ها گذاشته‌اند، کمتر خواهد شد. این اطمینان را می دهیم که این آزادسازی به نفع مردم و شرکت‌ها خواهد بود.

                                                               

نرخ‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول قیمت‌ها

نرخ‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول قیمت‌ها

نرخ‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول قیمت‌ها

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها