رئیس سازمان ثبت احوال خبر داد:

صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری



رئیس سازمان ثبت احوال از صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «هاشم کارگر»، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات از آغاز تا پایان ساعت رای‌گیری پاسخگوی مراجعین بوده‌اند، گفت: در این راستا 50 هزار خدمت هویتی به شهروندان ارائه شد که از این میزان، تعویض بیش از 13 هزار جلد شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید از جمله این خدمات بوده است.

 کارگر افزود: در همین راستا پاسخگویی به 23 هزار استعلام شماره ملی و یا استعلام اطلاعات هویتی رأی‌دهندگان در شعب اخذ رای و تحویل بیش از یک هزار کارت هوشمند ملی به مراجعین از دیگر خدمات ارائه شده توسط ادارات ثبت احوال در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: ثبت احوال به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات کشور، با فراهم‌سازی زیرساخت خدمات الکترونیک، بستر برگزاری انتخابات و احراز هویت الکترونیک رای‌دهندگان را فراهم کرد، که این امر نقش موثری در تسریع و تسهیل برگزاری روند انتخابات داشته است.

وی اضافه کرد: ادارات ثبت احوال سراسر کشور در هفته های منتهی به انتخابات با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعین نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعین اقدام کرده‌اند تا خللی در حضور مردم صورت نگیرد.

کارگر اضافه کرد: سازمان ثبت احوال کشور در روز انتخابات و در راستای پاسخگویی به مشکلات هویتی احتمالی در 3 سطح مختلف در ستاد سازمان، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و ادارات ثبت احوال سراسر کشور، پاسخگوی استعلامات ستاد انتخابات کشور و رفع مشکلات هویتی احتمالی مراجعین بوده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها