در بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد

دوره داوری درجه سه فوتبال



یک دوره داوری درجه سه فوتبال به میزبانی هئیت فوتبال و اداره ورزش و جوانان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.

     
به گزارش صبح ساحل ، اسماعیل قورچی زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بمانی شهرستان سیریک گفت: دوره داوری درجه سه فوتبال با حضور ۲۱ آقا و ۷ نفر خانم طی چهار روز با تدریس مدرس رسمی  فدراسیون فوتبال عبدالمجید معماری در  بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بمانی بیان داشت :
مراسم اختتامیه این دوره  با حضور ابراهیم آیین پرست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک،  محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان هرمزگان ، علی آسفده دهیار روستای زیارت برگزار شد.
اسماعیل قورچی زاده گفت : این کلاس با درخواست هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد و امیدوارم که داوران شرکت کننده در این دوره جواب زحمات مسوولان بخش  خود را با قضاوت خوب خودشان بدهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش بمانی شهرستان سیریک اظهار داشت: جا دارد از حمایت های خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک،  هیئت فوتبال و کمیته داوران استان به خاطر گرفتن سهمیه این دوره تشکر کنم.
وی از عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال که کار تدریس این کلاس را بر عهده داشتند و همچنین کوروش شعبانی مدرس آمادگی جسمانی این دوره تقدیر کرد.
قورچی زاده از بخشدار محمد قورچی زاده ، شهردار کوهستک  حامد طاهری، ابراهیم ملاحی ، علی ملاحی ، علی طاهری علی گمتیلی و داد محمد زارعی بابت همکاری کردن در برگزاری این دوره تشکر کرد.
ابراهیم آئین پرست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک از حمایت های  قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان و مجموع هئیت فوتبال تشکر کرد
و گفت : تاکنون هر درخواستی از هئیت فوتبال استان  داشته ایم با دل جان پذیرفته اند و به دنبال آن هستیم که بعد از این دوره داوری یک کلاس مربیگری هم در بخش بمانی برگزار کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک اظهار داشت: باید تشکر کنم از کمیته و دپارتمان داوری استان که تلاش کردند مجوز برگزاری این دوره  را در بخش بمانی گرفتند و از اسماعیل قورچی زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بمانی و همکارانشان به خاطر فراهم نمودن امکانات لازم برای برگزاری این دوره داوری درجه سه تقدیر می کنم . همچنین از محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان به خاطر حضور در بخش بمانی و عبدالمجید معماری مدرس دوره و کورش شعبانی مدرس آمادگی جسمانی تقدیر می کنم.
ابراهیم آیین پرست از حضور خادمی مدیرکل ورزش و جوانان که در روز دوم در این کلاس حضور یافتند تشکر کرد.
در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داده شد. مدیر این دوره داوری درجه سه علی قورچی زاده بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها