تغییر قیمت بلیت اتوبوس اربعین/ سفر کاروانی فعلا ممنوع است



معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: قیمت بلیت در ستاد اربعین مشخص می‌شود و برای افزایش قیمت بلیت اربعین موضوع یکسر خالی برگشت اتوبوس‌ها در نظر گرفته شود.

 داریوش امانی  رییی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشست خبری امروز درباره اقدامات انجام شده برای سفرهای اربعین اظهار داشت: ٢ هزار و ۴٠٠ میلیون تومان اعتبارات برای انجام اقدامات مرتبط با انجام سفرهای اربعین در نظر گرفته شده که بخشی از آن در ساماندهی مسیر ایلام به مهران صرف شد. در حالی که در دو سال گذشته ترافیک این مسیر به ٣٢ ساعت می‌رسید و آب‌رسانی به مردم در این ساعات با بالگرد انجام شد اما با اقداماتی که انجام شد سال گذشته این ترافیک به کمتر از ٢ ساعت رسیده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت بلیت اربعین چقدر تعیین شده، گفت: قیمت بلیت در ستاد اربعین مشخص می‌شود و برای افزایش قیمت بلیت اربعین موضوع یکسر خالی برگشت اتوبوس‌ها در نظر گرفته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ٢٠ روز قبل از اربعین پیش فروش بلیت اربعین آغاز می‌شود اما مرز مهران پیش فروش نخواهند داشت، ادامه‌ داد: امسال هم اسنپ و تپسی باید برای انجام سفرهای اربعین حضور داشته باشند. 

امانی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه امسال سفر کاروانی مجاز است، افزود: تا کنون ستاد اربعین درباره امکان انجام سفرهای کاروانی را نپذیرفته‌است

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها