رئیس هیئت فوتبال هرمزگان:

به دنبال سرمایه‌سوزی نباشیم



رئیس هیئت فوتبال استان گفت: فوتبال هرمزگان پتانسیل بسیار خوبی دارد و جای تاسف دارد که مدیران باشگاه های کشوری ما از این پتانسیل ها به خوبی استفاده نمی‌کنند.
قاسم رنجبریان اظهار داشت: اگر باشگاه های استان و هئیت فوتبال تلاش می کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند به خاطر این است که  یک روزی مزد زحمات خودشان را بگیرند و زمانی مزد خودشان را خواهند گرفت که حداقل بهترین بازیکنان این استان در یکی از تیم های هرمزگانی  که در لیگ های کشور بازی می کنند توپ بزنند.
وی  گفت: متاسفانه باشگاه های کشوری ما حاضر هستند پول های هنگفت به بازیکنان ضعیف و بازیکنانی که یک روزی برای خودشان نامی داشته اند ولی الان در حدی نیستند که بخواهند در فوتبال کشور بازی کنند بدهند اما حاضر نیستند روی جوانان آینده دار هرمزگانی سرمایه گذاری کنند.  به طور مثال در فصل پیش تیم پی پشت قشم بیشتر از بازیکنان بومی بهره برد و تا هفته های پایانی شانس رسیدن به پلی آف لیگ یک را داشت. 
رنجبریان اظهار داشت : معتقد هستم اگر  مسئولان و مدیران باشگاه های کشوری  استان  فرصت  کافی به کادر فنی و  بازیکنان بومی بدهند این قدر سرمایه  از این استان بیرون نخواهد رفت.
وی گفت: متاسفانه در فوتبال هرمزگان ، عدم اعتماد به جوانان بومی باعث می شود نه تنها در تیم های ملی نماینده‌ای نداشته باشیم، بلکه حتی برای تیم های خودمان هم که بالای ۹۰ درصد از بازیکن غیربومی استفاده می شود با هزینه های بالا و مشکلات عدیده روبرو شویم.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان گفت: تمام تلاش همکاران من در هئیت فوتبال این است که مسابقات تمامی رده های سنی را با بهترین کیفیت برگزار کنند زیرا هر چه کیفیت مسابقات بهتر باشد بازیکنان  بهتر دیده خواهند شد.
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد بازیکنان بومی هیچ سهمی در شاکله تیم‌ های فوتبال استان که در کشور بازی می کنند نداشته باشند یعنی سرمایه های خودمان را سوزاند ه ایم و سوزاندن این سرمایه ها مانع از رشد فوتبال هرمزگان خواهد شد. 
قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان گفت: حق فوتبالیست های هرمزگانی  این‌ نیست که از روی سکوها با حسرت شاهد بازی بازیکنان‌ سطح پایین سایر استان های کشور باشند که برای  تیم های استان بازی می کنند. 
وی اظهار داشت: من اصلا اعتقادی به بومی یا غیر بومی ندارم اما سیاست جذب بازیکن غیر بومی بی کیفیت  در بلند‌مدت به فوتبال استان آسیب خواهد زد. وی با اشاره به این که در خیلی از استان های کشور اجازه حضور این‌ حجم‌ از بازیکن و مربیان‌ غیربومی را در استان خود نمی دهند و بنده اعتقاد دارم به جای جذب این همه بازیکنان و مربیان بی کیفیت دنبال بهترین ها باشیم تا به رشد فوتبال هرمزگان بیشتر کمک کنند.
رئیس هئیت فوتبال هرمزگان گفت : کار برخی از باشگاه های هرمزگانی به جای رسیده است که حتی سرپرست تیم های خودشان را از بیرون از استان جذب می کنند. 
ما در این استان سرمایه های فوتبالی داریم که می توانند بهترین مدیر باشند و نباید با این کارها بزرگان فوتبال استان را کوچک کنیم.
رئیس هئیت فوتبال هرمزگان در پایان  گفت: برای رشد فوتبال استان و این که دوباره  جایگاه فوتبال هرمزگان به لیگ برتر و لیگ یک برگردد همه باید دست به دست هم بدهیم و نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان این استان هم داریم. 
روزنامه صبح ساحل
   رئیس هیئت فوتبال هرمزگان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها