فراخوان جذب طلبه‌سرباز آغاز شد



فراخوان عمومی جذب امریه سربازی از میان دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام شد.

به گزارش صبح ساحل، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه، فراخوان عمومی جذب امریه سربازی منتشر کرد.


از جمله شرایط عمومی فراخوان پذیرش مشمول وظیفه برای گذراندن دوره ضرورت در این جذب امریه، دارا بودن تابعیت ایرانی، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع، اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نداشتن هرگونه سابقه محکومیت جزایی و کیفری، نداشتن سابقه خدمت وظیفه قبلی، نداشتن غیبت و اضافه خدمت در اعزام، دارا بودن زمان کافی تا موعد اعزام جهت طی مراحل اداری و گزینشی (حداقل چهار ماه) عنوان شده است.

داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی، عدم پیگیری هم‌زمان موضوع امریه سربازی از سایر سازمان‌ها، عدم ارائه درخواست هرگونه معافیت در طول مدت خدمت، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سطح یک حوزوی (متقضیان حوزوی)، کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه و تایید گزینش و حراست،‌ از دیگر شرایط عمومی اعلام شده برای جذب امریه سربازی از طریق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههاست.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند به نشانی اینترنتی https://nahad.ir/amriyeh مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها