امام جمعه جاسک:

شایسته گزینی معیار انتخاب مدیران دولت منتخب باشد



امام جمعه شهرستان جاسک گفت: معیار و ملاک دولت منتخب در انتخاب مدیران شایسته گزینی باشد.

    

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین عباس ذاکری در خطبه های نماز جمعه شهرستان جاسک اظهار کرد: ماهیت انتخابات نوعی رقابت است تا رقابت در آن نباشد خطوط تمایز روشن نمی‌شود و کار انتخاب نیز دشوار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو مرحله‌ای انتخابات اخیر ریاست جمهوری افزود: انتخابات اخیر ریاست جمهوری در دو مرحله برگزار شد که در این دو مرحله با مشارکت بالای مردم بیش از ۵۵ میلیون آراء به صندوق‌های رای انداختند.

وی بیان کرد: برگزاری دو مرحله‌ای این انتخابات زود هنگام در فاصله زمانی یک هفته در شرایط خاص و غیر منتظره و صیانت از آراء ملت حتی به قیمت خون پاسداران رای مردم و انتقال متین قدرت از دولتی به دولت دیگر با دو گرایش متفاوت رسالت سنگین و مهمی است.

وی افزود: این‌ها که تنها بخشی از دستاوردهای انتخابات اخیر است اما نباید به این میزان اکتفا کرد و صرفا برگزاری انتخابات امن و سالم و انتقال آرام قدرت و گردن نهادن به انتخاب مردم دستاورد کاملی نیست بلکه باید اتحاد ملی برای خدمت به مردم برقرار شود.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در انتخابات اخیر عنوان کرد: همکاری و نیک اندیشی برای پیشرفت و عزت روز افزون کشور را توصیه می‌کنم رفتارهای رقابتی در انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حد توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.

خطیب جمعه شهرستان جاسک گفت: اتحاد و انسجام برای هر کشوری سودمند است اما برای کشوری که این همه دشمن دارد یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است که باعث تزریق امید به جامعه می‌شود.

وی افزود: نامزدها با نیک اندیشی و هواداران با متانت و خارج شدن از فضای انتخاباتی و اصحاب رسانه با تدبیر می‌توانند به این مساله کمک کنند.

وی با تاکید بر توجه به معیار های شاخص جمهوری اسلامی ایران در دولت منتخب اظهار کرد: حفظ انقلاب و نگهداری پرچم عزت و شرافت تداوم راه پر افتخار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مجاهدان این مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی معیار های شاخص جمهوری اسلامی است که باید مورد توجه کارگزاران نظام و دولت منتخب باشد چرا که این موارد با اصل انقلاب در هم پیچیده شده است که فرقی نمی کند رئیس جمهور از کدام جریان باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها