مردی در لارستان همسر و مادر زنش را در خانه محبوس و آتش زد



فرمانده انتظامی لارستان گفت: مردی که با آتش زدن منزل و محبوس کردن همسر و مادر زنش، باعث فوت آنان شده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

      

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایلنا: سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آتش سوزی عمدی منزل (منجر به فوت 2 نفر خانم) در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در برسی‌های اولیه مشخص شد که مردی 57 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی پس از تهیه کردن بنزین، همسر و مادرزن خود(48 و 80 ساله) را در منزل محبوس و خانه را به آتش می‌کشد که متاسفانه منجر به مرگ هر دو آنها می‌شود.

یوسفی ادامه داد: افسران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی از قصد متهم برای فرار از شهرستان با خبر و به صورت نامحسوس متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه همدست قاتل که با وی همکاری داشته نیز دستگیر و متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تأکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها