جزئیات قیمت خودرو در بازار امروز



قیمت خودرو در روز چهارشنبه، 3 مرداد 1403، نشان‌دهنده روند نزولی بازار است؛ به‌طوری‌که از ابتدای هفته جاری، سرعت کاهش قیمت‌ها در محصولات خودرو افزایش یافته است.

               

به گزارش صبح ساحل، قیمت خودرو امروز چهار‌شنبه 3 مرداد 1403 با توجه به نمودارهای به‌دست‌آمده از بازار در طول هفته جاری روند نزولی به خود گرفته است. طوری‌که ریزش قیمت‌ها از یک میلیون تا 95 میلیون تومان به چشم می‌خورد. البته سه محصول روند افزایشی دارند و تعداد معدودی با قیمت ثابت باقی مانده‌اند. 

              

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات ریزشی مشاهده می‌‍شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی به شمار می‌رود که برخلاف روز‌های گذشته از ابتدای امروز با افزایش 10 میلیون تومانی به محدوده 700 میلیون تومانی برگشت.

دنا پلاس توربو 6سرعته با ادامه روند کاهشی، در صبح امروز با افت 9 میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بین محصولات ایران خودرو شد و به قیمت 890 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، امروز به روند نزولی خود با ریزش 9 میلیون تومانی ادامه داده و به کانال 780 میلیون تومانی رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت چهار میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت 553 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی3مررداد_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ از دست داده و با روند نزولی همانند روز‌های گذشته به کار خود ادامه دادند.

X22 پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو از ابتدای هفته 17 میلیون تومان کاهش داشته و امروز نیز با افت 11 میلیون تمان دیکر به قیمت 926 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S5 در شمار محصولات کرمان موتور امروز با افت چشمگیر 64 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 550 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پیکاپ G9 از دیگر محصولات این شرکت با افت شدید 80 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.

هونگچی E-QM5 با روند نزولی خود از ابتدای هفته امروز نیز با افت 95 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 895 میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات مونتاژی هر دو با ریزش 30 میلیون تومانی به ترتیب به قیمت  دو میلیارد و 90 میلیون تومان و دو میلیارد و 360 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.

خودرو خارجی3مرداد (1)_page-0001

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها