مدیر بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر اعلام کرد:

جزییات برگزاری هشتمین جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه بانک سینا




ابوالقاسم قاسمی، مدیر بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر، جزییات هشتمین جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه بانک سینا را اعلام کرد و گفت: با افتتاح حساب قرض‌الحسنه یا تکمیل موجودی به میزان حداقل یکصد هزار تومان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، در این جشنواره شرکت داده خواهید شد. وی در این نشست به تحقق صدرصدی تعهدات بانک سینا در زمینه فرزندآوری اشاره کرد. به گفته قاسمی در هشتمین جشنواره قرض الحسنه بانک سینا بیش از ۳۰هزار جوایز به متقاضیان اهدا می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «ابوالقاسم قاسمی»، مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر با بیان اینکه در زمینه قرض الحسنه توقیفات خوبی نصیب بانک سینا شده است، گفت:« این بانک به دلیل اینکه در برگزاری جشنواره حساب پس انداز یک ذینفع محسوب می‌شود و باید به فکر جذب منابع باشد؛ اما با اطمینان می‌توان گفت: بانک سینا در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و گسترش این سنت بیش از پیش تلاش می‌کند». قاسمی با اشاره به اینکه هرمزگان و بوشهر جز مناطقی هستند که در جذب منابع پس‌انداز جز مراتب برتر محسوب می‌شوند، اضافه کرد:« استقبال مردم و بافت فرهنگی اجتماعی منطقه از دلایل این امر است».

تحقق صدرصدی تعهدات بانک سینا در وام قرض الحسنه فرزندآوری

مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر به تشریح عملکرد بانک سینا در سال ۱۴۰۲ پرداخت و بیان کرد:« تعهدات بانک سینا در پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری صدرصد محقق شده است. به طوری که، قبل از اتمام سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۴ هزار میلیارد تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری در کشور پرداخت شده‌است. همچنین بانک سینا توانست تا نیمه اسفند سال ۱۴۰۲ با پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در چهارچوب تکالیف ابلاغیه بانک مرکزی؛ مبلغ بیش از ۱۰هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال به ۵هزارو ۱۲۹ متقاضی و در مدت مذکور مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری به خانواده‌های واجد شرایط پرداخت شده است که این رقم نشان می‌دهد صدرصد تعهدات بانک سینا در این زمینه محقق شده است». وی افزود:« بانک سینا بر اساس رویکرد اشتغال زایی پایدار برای افراد کمتر برخوردار جامعه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲،  حدود ۳هزار و ۹۲۲ فقره وام اشتغال زایی به مبلغ ۴هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مشمولان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی پرداخت کرده است. از طرفی، به منظور کمک به بهبود عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان و با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲«مهار تورم تولید» بر اساس توافقات صورت گرفته با صندوق نوآوری شکوفه‌های ریاست جمهوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده و در این راستا با تخصیص منابع مالی ویژه این گروه از مشتریان در سه ماه گذشته مبلغ ۱۹هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های واجد شرایط پرداخت گردیده است». به گفته این مقام مسئول، بر اساس شاخص‌های سرانه افتتاح سپرده، طرح آفتاب بانک سینا در سال گذشته نیز از جمله طرح‌هایی بود که توانست رتبه‌ی مطلوبی را کسب کند.

پرداخت بیش از ۷۶۲ جوایز در هفتمین جشنواره قرض الحسنه بانک سینا

مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر با اشاره به جوایز هفتمین جشنواره قرض الحسنه بانک سینا ادامه داد:« بالغ بر۷۶۲ مورد، تعداد جوایزی است که به متقاضیان و سپردهگذاران حساب‌های پس‌انداز استان هرمزگان و بوشهر تعلق گرفت که این جوایز شامل؛ کمک هزینه سفر به دوره به دور ایران، هزینه خرید موتور سیکلت، کمک هزینه تحصیلی، سفر و عتبات عالیات، هزینه خرید صنایع دستی و جوایز نقدی بوده است».

اهدای بالغ بر ۳۰هزار جایزه در هشتمین جشنواره

قاسمی بیان کرد:« در هشتمین دوره قرعه‌کشی بانک سینا؛ جایزه‌های ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی و جوایز ارزنده دیگر است که به بالغ بر ۳۰هزار جایزه در سطح کشور در نظر گرفته شده است که در قالب قرعه کشی به متقاضیان اهدا می‌شود. از طرفی، دوره قرعه‌کشی از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۲ الی ۳۱/۶ ۱۴۰۳ تعیین شده است؛ یعنی از آخرین قرعه‌کشی که انجام دادیم امتیاز سپرده گذاران به صورت روزانه و بر مبنای مانده حساب تا ۳۱ شهریور لحاظ می‌شود که در مهرماه امسال قرعه‌کشی انجام می‌شود. آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی هم ۳۱ شهریور ماه سال جاری است که مشتریان و هم‌استانیان نیز می‌توانند با حداقل موجودی {۱۰۰ هزار یا ۵۰ هزار تومان } افتتاح حساب کنند. از طرفی، سپرده گذارانی که موجودی‌شان را حداقل به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی حفظ کنند چه از زمان برنده شدن چه از زمانی که سپرده گذاری بوده، این جوایز به آنان اهدا می‌شود. همچنین اگر متقاضی فوت کرده باشد به صورت مجهول در قرعه کشی شرکت داده می‌شود  و جوایز آن با روابط مقررات‌اش به وراث تعلق می‌گیرد. متقاضیان دارای حساب ارزی نیز در این قرعه کشی هستند». به گفته وی، اگر فردی صاحب چندین حساب باشد و در قرعه کشی چندین جوایز به آن تعلق گیرد، تنها جوایز ارزنده آن اهدا می‌شود.

پرداخت بیش از ۸۰۰ فقره تسهیلات در بوشهر و هرمزگان

مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر به وام‌های قرض‌الحسنه انجام شده ۱۴۰۲ در هرمزگان و بوشهر اشاره کرد و گفت:«  ۲۹۴ فقره تسهیلات ازدواج، ۲۷۵ فقره فرزندآوری، ۷۵ فقره کمیته امداد یا اشتغال زایی و ۲۹۶ فقره که جمعاً ۸۶۵ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان پرداخت شده است. از طرفی تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منتهی به پایان تیرماه، ۱۲۲ فقره تسهیلات ازدواج،  ۶۳ فقره تسهیلات فرزندآوری و ۳۵ فقره نیز تسهیلات کمیته امداد  که جمعاً ۲۲۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۶۸ میلیارد ریال در این زمینه پرداخت شده است. از طرفی بانک سینا در زمینه حمایت بخش مسکن، ۴۲ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در طرح ملی مسکن پرداخت کرده است و امسال نیز ۱۳۳ فقره تسهیلات مسکن پرداخت کرده است».

قاسمی در پایان از مردم استان هرمزگان و بوشهر بابت مشارکت در این سنت حسنه تشکر و قدردانی کرد.

    

  

طهورنیان بانک سینا هرمزگان بوشهر جشنواره قرض الحسنه

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها